Najnowsze Wpisy

Coś O Mnie  Komentarze (0)
17. listopada 2003 19:58:00
linkologia.pl spis.pl

To mój pierwszy BLOG na tej stronie

Hej mam na imię Mateusz , mam 13 lat chodze do PG.4 w Zd.Woli do 1.gimnazjum . Szkoła nie jest taka zła gorzej z nauczycielami ale da sie przeżyc . To tak mam dużo zainteresowań wymienie kilka z nich piłka nożn jada na DKA czyli desce , koszykówka i wiele innych . Mam starszą siostre niestety heh.. <lol> chodzi tez do mnie do szkoły tyle że do 3.gimnazjum . No to teraz opiszę troche siebie z wyglądu to tak mam krótkie jasne włosy , jestem szczupły i dosyć wysoki , piwne oczy słucham hip-hopu tak sie tez ubieram czyli spodnie z duzym krokiem , luźne koszulki , bluzy itp. Mam dużo przyjaciół ale wiekrza to chłopaki chociaz sa i dziewczyny. Na desce jezdze juz koło 5 miesiecy LuZik . Ok postaram sie napisac jeszcze sporo notek ale nie obiecuje "może mi sie znudzić"  NARX

snopi_13 : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

tu-i-teraz | crka-wiatru-g | olusia30 | martusia-milusia-1 | martowisko | Mailing